Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Ψυχολογία στο Α.Π.Θ. και παρακολούθησε μαθήματα στη Τμήμα ψυχολογίας και των επιστημών της εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της Γενεύης.
Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις επιστήμες του «Εγκεφάλου και Νου» σε διατμηματικό πρόγραμμα των Πανεπιστημίων Κρήτης και Αθηνών και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή με θέμα «Η ανάπτυξη αναγνωστικών, γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων στους μαθητές του δημοτικού σχολείου» στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Ασχολήθηκε με το «Γραμματισμό στο braille και την προτίμηση χεριού στα άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης», στα πλαίσια μεταδιδακτορικής έρευνας στο ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Εργάζεται από το 2007 ως Ψυχολόγος - Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στην Ειδική Αγωγή. Παράλληλα, έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Ψυχολόγος στο 2ο ΣΔΕ Λάρισας, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο ΣΔΕ Ξάνθης, Εκπαιδεύτρια σε ΙΕΚ, ΚΕΕ και στις Σχολών γονέων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Δίδαξε μαθήματα Ψυχολογίας στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών, στο ΑΤΕΙ Θεσσαλίας, στην ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης (ΠΕΣΥΠ) και Βόλου (ΕΠΠΑΙΚ) και στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Είναι επιστημονικός συνεργάτης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου».
Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά και εκπαιδευτικά προγράμματα και ασχολείται με θέματα σχολικής και αναπτυξιακής ψυχολογίας, καθώς και με ζητήματα που άπτονται της Ειδικής Αγωγής.
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:
1. Papaioannou, S., Mouzaki, A., Sideridis, G. D., Antoniou, F., Padeliadu, S. & Simos, P. G. (2016). Cognitive and academic abilities associated with symptoms of attentiondeficit/ hyperactivity disorder: a comparison between subtypes in a Greek non-clinical sample, Educational Psychology, 36, 1, 138-158.
2. Παπαϊωάννου, Σ., Μουζάκη, Α., Αντωνίου, Φ., Ράλλη, Α., Διαμαντή, Β., & Κουκιά-Κουτελάκη Φ. (2015). “Λογόμετρο": Μια καινοτόμος ψηφιακή εφαρμογή για την εκτίμηση της γλωσσικής ανάπτυξης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, Πρακτικά Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, 23-25 Οκτωβρίου 2015.
3. Κανέλου, Μ., Κορβέση, Ε., Ράλλη, Α., Μουζάκη, Α., Αντωνίου, Φ., Διαμαντή, Β. & Παπαϊωάννου, Σ. (2016). Οι Αφηγηματικές Δεξιότητες σε Παιδιά Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας. Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση, 4 (1), 35-67.
4. Παπαϊωάννου, Σ., Μουζάκη, Α., Σιδερίδης, Γ. & Σίμος, Π. (2010). Η Ανιχνευτική Δοκιμασία Μαθηματικής Επίδοσης (ΑΔΜΕ) για Μαθητές του Δημοτικού, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής, Αθήνα, 15-18 Απριλίου 2010.